Objednávka / změna svozu odpadu na rok 2024

Milí sousedé,

Potřebujete-li změnit frekvenci svozu, velikost nádoby, nebo se chcete přihlásit ke svozu odpadu, dejte nám vědět. Jednoduše online • e-mailem • nebo osobně na obecním úřadu.

Děkujeme, vaše obec 💛

Jak objednat / změnit svoz odpadu?

  1. Vyplňte online formulář uvedený níže, nebo
  2. Vytiskněte a vyplňte formulář a doručte nám ho zpět, a to buď:
    • e-mailem – podepsaný formulář vyfoťte nebo naskenujte a pošlete na obec@hlasnatreban.cz,
    • osobně – formulář zaneste na obecní úřad, nebo jej hoďte do poštovní schránky na obecním úřadu,
    • poštou,
    • datovou schránkou – podepsaný formulář vyfoťte nebo naskenujte a pošlete na: m5va7ck.

Jak za svoz zaplatit?

Příslušnou částku dle vámi zvolené varianty svozu zaplaťte, a to buď:

  1. převodem na účet: 0363870339/0800, variabilní symbol zadejte ve tvaru:
    • ___2413451 (doplňte číslo popisné),
    • ___2413452 (chataři – doplňte číslo evidenční bez nuly),
  2. na obecním úřadu kartou popřípadě v hotovosti.

Nevíte si rady?

Rádi vám pomůžeme.

Nálepky na popelnice měníme za čipy

Od roku 2023 už nevydáváme po zaplacení poplatku nálepky, které se lepí na popelnice.

Objednávka / změna svozu odpadu

1. Plátce poplatku (fyzická osoba, která má v nemovité věci bydliště nebo vlastník nemovité věci, ve které nemá bydliště žádná fyzická osoba)

2. Adresa nemovitosti

Obec / část *

3. Objednávám tuto frekvenci a kapacitu sběrné nádoby (popelnice)

Frekvence – velikost *

S vašimi osobními údaji zacházíme vždy důvěrně. Pečlivě je chráníme a dodržujeme veškerou platnou legislativu. Údaje budou zpracovávány pouze v souvislosti s poplatky za odpady a pouze po nezbytně nutnou dobu. Více se dozvíte v našich Zásadách ochrany osobních údajů anebo v pracovní době v kanceláři úřadu.